HTML

inno blogja

Az élet szép és kevésbé szép dolgai, melyet nem oszthatok meg senkivel. Ezért hát megosztom mindenkivel!

Friss topikok

Linkblog

day of a word

2010.09.09. 21:52 :: innocns

Szeretem a napokat, amikor sugároznak rám és sugárzom.

Szeretem, ha ki akarják cserélni a letört fülü csészém.

Szeretem az eszpresszót, ha nem egyedül iszom.

Szeretem, ha sikerül kivédeni, hogy elpiruljak.

Szeretem, izgatottan várni a holnapot.

Szeretem, amikor vízszintes a fagyi.

Szeretem, ha elfogynak a szavak.

Szeretem a forró pillantást.

Szeretem a borzongást.

Szeretem a levegőt.

Szeretem a tüzet.

Majd folytatom, számíthattok ra! ;)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://inno.blog.hu/api/trackback/id/tr262284535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása