HTML

inno blogja

Az élet szép és kevésbé szép dolgai, melyet nem oszthatok meg senkivel. Ezért hát megosztom mindenkivel!

Friss topikok

Linkblog

*vállvonogatás

2012.02.28. 21:41 :: innocns

Negyedik hónapja már, hogy nem vagyok "egyedül".

Kaptam hideget-meleget, próbáltam kifogásokat keresni, kákán a csomót, de pro és kontra nem találtam olyan okot, amiért ne tetszene ez az állapot.

"Én igyekszem rád alapozni az életemet, de Te mindíg csak a rosszat látod és depis vagy miatta..."

Hát persze. Igaza is lenne, ha nem lenne kicsit képmutatás szaga a dolognak: ha én elvesztem a hitem egy percre, neki az két napig tart... Ha már megkaptuk azt, hogy érezzük egymás gondolatait, akkor miért nem lehet pozitívan megerősíteni?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inno.blog.hu/api/trackback/id/tr604221411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása