HTML

inno blogja

Az élet szép és kevésbé szép dolgai, melyet nem oszthatok meg senkivel. Ezért hát megosztom mindenkivel!

Friss topikok

Linkblog

játszani jó!

2011.07.07. 13:10 :: innocns

Hát játsszunk... Csak nehogy túl komoly legyen és számítson, hogy ki az aki nyer, vagy veszít...

"Megváltoztál szomszéd fiú!" Igen, meg. Persze ez miattad is van és a magam ufó módján igyekszem arra koncentrálni, hogy a játék jó legyen. Van életed neked is és már csak mosolygok a motoron a ház mögött és hogy "jelzés szinten" bezársz ajtót-ablakot, hogy azt higgyem: nem vagy otthon. :) Tudsz élni, na! :)

Kiváncsi vagyok, hogy meddig bírod ezt, célok és tervek nélkül. Én is új vizeken evezem: soha nem volt még olyan kapcsolatom, ahol mellette teljes mértékben élhetem a saját életem. Fura, de már nem fárasztó.

Döntöttem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inno.blog.hu/api/trackback/id/tr113047085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása