HTML

inno blogja

Az élet szép és kevésbé szép dolgai, melyet nem oszthatok meg senkivel. Ezért hát megosztom mindenkivel!

Friss topikok

Linkblog

oO

2011.04.22. 07:00 :: innocns

Valami nagyon nem stimmel...

Nem, semmi baj nincs a másik elfogadásával, csak...

Ülök és nézek ki a fejemből, mert hiányzik. Persze jólesik a nyugalom és hogy van időm magammal foglalkozni, de a fenébe is: ilyenkor tisztul az ember és látja a valót a lila ködön túl.

Hullámokban jön és nem tudok mit kezdeni vele... Irtózom a túlzott egyszerűségtől és attól, hogy magam vagyok udvari bolond, de még a király sem nevet rajtam egy ideje. Nekem ennél több kell. Tartalmasabb és igényesebb szórakozás.

update:

Rájöttem, hogy csak egyszerűen és megmagyarázhatatlanul hiányzik.

Kell nekem ez a csaj, értem? :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://inno.blog.hu/api/trackback/id/tr272846597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása